Gewonde bij brand door lamp

05-09-2010 10:15

Reportage 1 http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/10577/gewonde-23-bij-woningbrand-...

Groningen - Zaterdagavond is er brand uitgebroken bij een 23-jarige Groninger. De brand ontstond doordat de man ging douchen maar daarvoor een halogeenlamp heeft aangedaan op zijn kamer. hij kwam erachter dat zijn bed in de brand stond toen hij klaar was en heeft zelf nog de brand proberen te doven met een brandblusser maar dat lukte hem niet. Toen de brandweer ter plaatse was hebben ze de brand snel geblust.

Ook werden mensen uit naastgelegen panden uit hun huis gehaald. die mochten kort daarna weer snel terug in hun huis. De man zelf is naar het ziekenhuis overgebracht met brandwonden aan zijn handen.

11 jaar geleden

Gewonde bij brand door lamp Bron:http://www.112groningen.nl



Add to Google

| More




Fatal error: Class name must be a valid object or a string in /home/112-nieuws/public_html/index.php on line 57