Brand beschadigd woonkamer Bedum

11-10-2009 14:12

Reportage 1 http://www.112middelstum.nl//index.php?option=com_content&task=view&i...
Reportage 2 http://www.112marum.nl/bericht.php?id=3788
Reportage 3 http://www.zideo.nl/zideomediaplayer.php?zideo=6c6f6158&playzideo=6b344f5...
Reportage 4 http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/7162/bewoonster-ontdekt-woningbra...

Bedum - Bedum - Zondagochtend omstreeks 7:00uur ontdekte een bewoonster van een woning aan de Eiken in Bedum brand in haar eigen woonkamer. Ze ging af op de brandlucht en kwam erachter dat er brand was uitgebroken in de woonkamer. Hierop ging ze terug naar boven om de andere twee bewoners te wekken. Hierna werd 112 gebeld, en de brandweer gealarmeerd.

De brandweer kwam daarna met spoed ter plaatse en ging met ademlucht de woning binnen. De brandweer was het vuur, met een straal hogedruk snel meester. Daarna ventileerde men de woning. Door de brand raakte de woonkamer beschadigd. Bij de brand raakte verder niemand gewond. De bewoners zijn opgevangen door de buren. Er zal andere woonruimte gezocht moeten worden voor de bewoners. (Bron: 112Middelstum.nl)

8 jaar geleden




Add to Google

| More




Fatal error: Class name must be a valid object or a string in /var/www/vhosts/112-nieuws.nl/httpdocs/index.php on line 57