Uitslaande brand legt schuur in de as aan de Valkstraat in Drachten

27-05-2010 09:33

Reportage 1 http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=2734

Drachten - Woensdagnacht werd de brandweer gealarmeerd voor een uitslaande brand in een schuurtje aan de Valkstraat in Drachten.

Toen de brandweer gearriveerd was stond de schuur dusdanig in de brand dat hij niet meer te redden was. De brandweer heeft de brand weten te blussen maar de schuur kan als verloren worden beschouwen.

Bij de brand is ook asbest vrijgekomen dit zal door een gespecialiseerde bedrijf worden verwijdert. Bij de brand zijn verder geen gewonden gevallen. De oorzaak van de brand is nog onbekend hier wordt nog onderzoek naar gedaan door de technische recherche.

7 jaar geleden

Uitslaande brand legt schuur in de as aan de Valkstraat in Drachten Bron:http://www.hvnieuws.nl



Add to Google

| More




Fatal error: Class name must be a valid object or a string in /var/www/vhosts/112-nieuws.nl/httpdocs/index.php on line 57