Brand door kortsluiting in wasmachine

03-09-2010 16:06

Reportage 1 http://www.112provincieutrecht.nl/index.php?option=com_content&view=article&i...

Bilthoven - Op de Putterlaan in Bilthoven is door kortsluiting in een wasmachine brand ontstaan in een garage. Doordat mensen rook uit de garage zagen komen hebben ze de brandweer gealarmeerd. toen de brandweer ter plaatse was hadden ze de brand snel onder controle. De eigenaar was helemaal verward toen hij uit zijn bed werd gebeld en hoorde van de brand. De flatwoningen die zich boven de garage bevonden zijn niet erg beschadigd door de roet en rook.

8 jaar geleden




Add to Google

| More




Fatal error: Class name must be a valid object or a string in /var/www/vhosts/112-nieuws.nl/httpdocs/index.php on line 57