Groningse vrouw onwel door kapotte cv

17-03-2013 14:52

Reportage 1 http://www.metronieuws.nl/x/metro/2013/03/17/i0B1t3M686io/index.xml

Hoeven -



Een Groningse vrouw werd zaterdagavond onwel na blootstelling aan een zeer hoge concentratie koolmonoxide. Ze is naar een ziekenhuis gebracht, aldus de brandweer zondag. Een kapotte cv-installatie was de oorzaak.



5 jaar geleden

Groningse vrouw onwel door kapotte cv



Add to Google

| More




Fatal error: Class name must be a valid object or a string in /var/www/vhosts/112-nieuws.nl/httpdocs/index.php on line 57