Gasflesexplosie met gewonde in Huizen

14-09-2010 11:14


Huizen - Maandagmiddag is een man ernstig verbrand door een geëxplodeerde gasfles in de auto. De man stak een sigaret aan en toen ontplofte de fles en vloog de auto in de brand. De gasfles die voor een barbecue was bestemd was waarschijnlijk lek. De man kon wel zelf uit de auto komen en waarschuwde een persoon die de hulpdiensten belde. De man is naar het ziekenhuis overgebracht met brandwonden in zijn gezicht, handen en armen. De auto kon niet meer gered worden.

8 jaar geleden




Add to Google

| More




Fatal error: Class name must be a valid object or a string in /var/www/vhosts/112-nieuws.nl/httpdocs/index.php on line 57